Prawa autorskie

Wszystkie posty oraz zdjęcia oznaczone znakiem "okiem-mamy-mlodej.blogspot.com" oraz "Radość i partyzantka" są moją własnością. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie (w całości lub części) bez mojej zgody. W przypadku nieuszanowania praw autorskich na podstawie art.78, art.81 Ustawy o Prawie Autorskim oraz prawach pokrewnych z dn. 04.02.1994 r. sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

Liebster blog

Dołączyłam do grona nominowanych w zabawie Libster Blog przez dwie przyszłe mamy: Anię oraz Ewę.
lblog
Od Ewy zapożyczyłam wyjaśnienia: Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
A więc pozostaje mi odpowiedzieć na pytania :)
Pierwsze, od Ewy:
1. Kot czy pies? – zdecydowanie pies
2. Mieszkanie czy dom? – dom
3. Chciałabym mieć ...(ilość) dzieci? – ciężko powiedzieć, na razie to jedno stanowi wyzwanie
4. Mama na pełen etat czy pracująca? – mama pracująca
5. Córka czy syn? ( kogo się spodziewałaś zanim się dowiedziałaś) – córka( a będzie synek)
6. Jaką chcesz być mamą dla swojego dziecka? – najlepszą w granicach rozsądku
7. Dlaczego blogujesz? – bo lubię dzielić się swoimi myślami, spostrzeżeniami, lubię je zapisywać, może komuś się przydadzą? ;)
8. Twoje największe marzenie? – spokojna starość z mężem, umiejętne pielęgnowanie wzajemnej miłości, szacunku, nauczenie tym samym naszego dziecka szacunku i miłości
9. Idealne życie wg. Ciebie – życie z moim mężem
10. Pracujesz w wyuczonym zawodzie? – nie, z zawodu jestem Technikiem Obsługi Ruchu Turystycznego :)
11. Ciąża to okres..? – piękny, ale pełen wyrzeczeń … i przejściowy :)
Pytania Ani:
1. To co Ci w sobie przeszkadza? – nieśmiałość, ale nie umiem się jej pozbyć, ani przełamać
2. Twoja osoba w trzech słowach? – wysoka, marzycielka, panikara
3. Pora roku, którą lubisz..? – wiosna albo jesień… nie umiem zdecydować ;)
4. Znak zodiaku? – wodnik
5. Miasto w którym mieszkasz..? – Sztum
6. Wiadomość o tym, że zostaniesz mamą była dla Ciebie ..? – wiadomością wyczekiwaną
7. Czujesz się spełnioną w życiu? – tak, jak najbardziej
8. Dziecko to dla Ciebie..? – niezapisana, cenna karta, której trzeba napisać wstęp,  by dalej mogła sama kreować swoją historię
9. Macierzyństw wg Ciebie, to ..? -  wyzwanie i odpowiedzialność
10. Jestem szczęśliwa, bo ..? – mam miłość, reszta przyjdzie sama
11. Nie lubię ..? – wielu rzeczy, ale najbardziej chyba chamstwa, wścibstwa i głupoty…
Trochę się napociłam nad odpowiedziami… ale teraz moje nominacje:
Oraz moje pytania:
  1. Góry czy morze?
  2. Najcenniejsza chwila w moim życiu to …
  3. Życiowe motto?
  4. Gdybyś mogła cofnąć czas…
  5. Najlepsza jestem w …
  6. Nie toleruję…
  7. O każdej porze dnia i nocy mogę…
  8. Co Cię pchnęło do blogowego świata ?
  9. Największe wyzwanie w życiu to…
  10. Idealny poranek nie może istnieć bez…
  11. Wino czerwone czy białe ?
Przypadła mi jeszcze jedna nominacja od Mam na karuzeli – dziękuję bardzo :) Na pytania odpowiem poniżej:
1. przytulanki - szyjesz czy kupujesz? – kupuję
2. słodycze dla dzieci - codziennie czy w weekendy? – nie wiem, nie rozważałam jeszcze tych opcji ;)
3. książeczka czy bajka w telewizji? – książeczka (!!!)
4. Twoja ulubiona przekąska – dużo bym znalazła, na pewno czekolada :)
5. wakacje nad morzem czy w górach? – w górach
6. lektura na wakacje - co planujesz przeczytać? – nie robię planów czytelnianych, co mnie interesuje to czytam
7. ulubiony zabieg w domowym SPA ? – manicure :)
8. kolor pokoju, kącika Twojego dziecka – brąz i krem
9. ćwiczenia w domu, na powietrzu czy na siłowni? – na powietrzu
10. ulubiona książeczka Twojego dziecka? – niestety, Szymek jeszcze nie ma preferencji ;)
11. ulubione perfumy mamy – Charlie White firmy Revlon

































7 komentarzy:

  1. Dzięki za nominację :) W ciągu dnia odpowiem na pytania, ale chyba nikogo nie nominuję, bo jestem zbyt dużym leniuchem, żeby wyszukać w blogrollu aż jedenaście blogów :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok, to teraz ja spróbuję się trochę spocić... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A i my też Cię dziś nominowałyśmy:) Gratulujemy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uprzedziłaś mnie! byłam już nominowana i chciałam właśnie Ciebie wybrać, a to Ty wybrałaś mnie:) hi.. Strasznie mi miło:) Wkrótce coś napiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję. Już sie przyłączam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam do grona obserwatorów i zachęcam do ponownych odwiedzin.

Twój komentarz pojawi się po zatwierdzeniu.
Anonimom dziękujemy.