Prawa autorskie

Wszystkie posty oraz zdjęcia oznaczone znakiem "okiem-mamy-mlodej.blogspot.com" oraz "Radość i partyzantka" są moją własnością. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie (w całości lub części) bez mojej zgody. W przypadku nieuszanowania praw autorskich na podstawie art.78, art.81 Ustawy o Prawie Autorskim oraz prawach pokrewnych z dn. 04.02.1994 r. sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

Więcej życzliwości

Jako że ostatnio pisałam o zrozumieniu i życzliwości dla kobiet w ciąży, bardzo mnie zdumiał fakt, że miesięcznik który ostatnio kupuję, ogłosił  – nie po raz pierwszy – ciekawą kampanię. “Więcej życzliwości dla kobiet w ciąży”. Nie powiem, pomysł naprawdę fajny, tym bardziej że na forum czasopisma ujrzałam skalę problemu. Zdumiała mnie. Naprawdę oniemiałam. Dlatego też postanowiłam poprzeć akcję na swoim blogu. Nie dlatego, że domagam się noszenia na rękach i w lektyce. Absolutnie nie. Dlatego że przeraża mnie skala znieczulicy ogarniająca społeczeństwo. Nie tylko w stosunku do kobiet w ciąży…
 plakat-z-numeru-bez-nozyczek
Mój post na ten temat znajdziecie TU

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam do grona obserwatorów i zachęcam do ponownych odwiedzin.

Twój komentarz pojawi się po zatwierdzeniu.
Anonimom dziękujemy.