Prawa autorskie

Wszystkie posty oraz zdjęcia oznaczone znakiem "okiem-mamy-mlodej.blogspot.com" oraz "Radość i partyzantka" są moją własnością. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie (w całości lub części) bez mojej zgody. W przypadku nieuszanowania praw autorskich na podstawie art.78, art.81 Ustawy o Prawie Autorskim oraz prawach pokrewnych z dn. 04.02.1994 r. sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

Niespodzianka


Cały dzień spędziłam w przekonaniu że dziś jest środa… ależ miałam niespodziankę, gdy usiadłam wieczorem do komputera.

Niespodzianka swoją drogą - naprawdę musiałam mieć głupią minę gdy Windows łaskawie mnie poinformował: KOBIETO! Właśnie kończy się czwartek!!!
podpis BLOG

4 komentarze:

  1. To jeszcze tak dla informacji - Kobieto!! Właśnie kończy się sierpień... Za szybko.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ahaha! a ja aż do teraz myślałam, że dziś piąteczek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa, a dziś sobota a ja dopiero to czytam, masakra, jaki człowiek zamotany!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam do grona obserwatorów i zachęcam do ponownych odwiedzin.

Twój komentarz pojawi się po zatwierdzeniu.
Anonimom dziękujemy.