Prawa autorskie

Wszystkie posty oraz zdjęcia oznaczone znakiem "okiem-mamy-mlodej.blogspot.com" oraz "Radość i partyzantka" są moją własnością. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie (w całości lub części) bez mojej zgody. W przypadku nieuszanowania praw autorskich na podstawie art.78, art.81 Ustawy o Prawie Autorskim oraz prawach pokrewnych z dn. 04.02.1994 r. sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

Na matki rozum

Zawsze wydawało mi się że “swój rozum mam”. Nigdy nie czułam się wyjątkowo inteligentna a także nie miałam potrzeby badania swojego IQ. Popełniam błędy, ale staram się być moralnie normlana (jeśli wiecie, co mam na myśli). Staram się żyć, w myśl zasady że wszystko co dałam z siebie kiedyś do mnie wróci. Mogłabym pisać jeszcze wiele o swoich wadach, i paru tylko zaletach. Ale nie o to mi chodzi.
Chodzi mi o to, że nikt nie lubi być traktowany jak idiota.

Nikt.

A ostatnio mam wrażenie, że kpią nam prosto w nos pseudo – politycy (news tu), że dzieci same prowokują pedofilię (news tu) i że “przepraszam” wg. Abp Michalika to “przepraszam; odwalcie się, ja wiem swoje”. Ale prym w dzisiejszych wiadomościach według mnie wiedzie Marek Michalak – Rzecznik Praw Dziecka  - i jego broszura skierowana do stomatologów z jakże mądrym zdaniem: “Problemy z zachowaniem na fotelu stomatologicznym (strach, niechęć do otwierania jamy ustnej) mogą świadczyć o znęcaniu się psychicznym opiekuna nad dzieckiem, stosowaniu przemocy, a wreszcie wykorzystywaniu seksualnym" oraz: "Strach i niepokój dziecka na fotelu dentystycznym, a dodatkowo nieradzenie sobie z zachowaniem dziecka, mogą świadczyć o przemocy psychicznej stosowanej przez rodziców wobec dzieci".(źródło). I tak naprawdę, w nosie mam to czy był tu nepotyzm czy nie było. Właśnie z tak bezmyślnych spraw wynikają te wielkie, w których mówi się o zabraniu dzieci porządnym rodzinom. Z takich spraw rodzą się chore sytuacje, chorzy ludzie, a krok dalej to już chory system.

Ostatecznie winnych wskaże Abp Michalik…
podpis BLOG

12 komentarzy:

  1. Jak usłyszałam, że " to dzieci prowokują pedofilie " to ręce mi opadły! Staram się nie oglądać ostatnio wiadomości, bo krew mi się gotuje kiedy słucham te absurdy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle mówię, że nie będę oglądać wiadomości. Ale moja ciekawość jest większa. I potem tak to się właśnie kończy...

      Usuń
  2. Dlatego staram się nie słuchać, co Ci IDIOCI wygadują... A Michalik to już w ogóle pojechał po bandzie..

    OdpowiedzUsuń
  3. masz niestety rację.... chory kraj pod wieloma względami...

    OdpowiedzUsuń
  4. NUMEREM JEDEN jest i tak Macierewicz i jego team ekspertów. W głowie mi się nie mieści co oni robią za moje podatki.
    NUMEREM JEDEN jest i tak Macierewicz i jego team ekspertów. W głowie mi się nie mieęci co oni robią za moje podatki.

    OdpowiedzUsuń
  5. oj zgadzam się chory nie kraj a ludzie !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy Wiktor zaczął z krzykiem budzić się z dziennych drzemek, po dokładnie 30 minutach, zaczęłam wertować książki i internet w poszukiwaniu przyczyny.
    Nie ja jedna miałam ten problem. W odpowiedzi na opis sytuacji pewnej Mamy (wyglądający jak u nas), pewna mądra Pani psycholog (?), nawet nie tyle, że zasugerowała, ale poradziła przyjrzenie się relacji TATA - DZIECKO, podejrzewając molestowanie seksualne...

    OdpowiedzUsuń
  7. oj dziewczyny macie racje ...to chory kraj i ludzie.....
    leptir

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlatego nie oglądam tv i nie czytam gazet. Bardzo starannie selekcjonuje treści, które mam ochotę wpuścić do głowy. I jestem zdrowsza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety w tym kraju jest tak, że popada się ze skrajności w skrajność. Chore to...


    Kochana zapraszam do odpowiedzi na pytania, nominowałam Cię w konkursie Liebster Blog Awards:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam do grona obserwatorów i zachęcam do ponownych odwiedzin.

Twój komentarz pojawi się po zatwierdzeniu.
Anonimom dziękujemy.