Prawa autorskie

Wszystkie posty oraz zdjęcia oznaczone znakiem "okiem-mamy-mlodej.blogspot.com" oraz "Radość i partyzantka" są moją własnością. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie (w całości lub części) bez mojej zgody. W przypadku nieuszanowania praw autorskich na podstawie art.78, art.81 Ustawy o Prawie Autorskim oraz prawach pokrewnych z dn. 04.02.1994 r. sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

Tata się nie wyprze…

Szymek przed przedpołudniową drzemką domaga się porcji mleczka. Często zdarza się, że już pod koniec, gdy zostaje mu końcówka zaczyna się śmiać i wydziwiać. Tym razem jednak wszystko zostało wypite do dna. Mało tego, moje dziecko zaczyna się krzywić i niezadowolony krzyczeć kiedy zabrałam mu butelkę. Zdumiona i równie mocno rozbawiona biorę Szymka na ręce, i komentuję głośno, by mąż słyszał:
- Matko, dziecko. Drzesz się, jak ojciec odstawiony od flaszki…
podpis BLOG

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. tata skomentował ze stoickim spokojem: "widzisz? masz co na bloga napisać" :D

      Usuń
  2. Ciekawe z tą butelką... Mój Tomek woli zasypiać z butelką niż z Misiem. Dlatego, gdy idzie spać trzyma w rączkach butelkę. Śmieszne to, ale on po prostu lubi swoją butelkę. Może i Twój synek chce zasypiać z butelką:) Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o matko... mam nadzieje że nie ;) Bo jeszcze ojciec wpadnie na podobny pomysł ;)

      Usuń
  3. oooooo tak.... potwierdzam :-) poczekaj aż zacznie po tatusiu swoje życiowe mądrości wygłaszać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się wtedy pakuję, a oni niech się pozabijają ;]

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam do grona obserwatorów i zachęcam do ponownych odwiedzin.

Twój komentarz pojawi się po zatwierdzeniu.
Anonimom dziękujemy.