Prawa autorskie

Wszystkie posty oraz zdjęcia oznaczone znakiem "okiem-mamy-mlodej.blogspot.com" oraz "Radość i partyzantka" są moją własnością. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie (w całości lub części) bez mojej zgody. W przypadku nieuszanowania praw autorskich na podstawie art.78, art.81 Ustawy o Prawie Autorskim oraz prawach pokrewnych z dn. 04.02.1994 r. sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

Zaproszenie

Po śniadaniu, trzymając Szymka na kolanach pomyślałam o zbliżającym się święcie Wszystkich Świętych.
Po krótkiej chwili, nie wiedząc, czy jechać samej do Malborka, czy pojedziemy wszyscy, pytam Arka:

- Co robimy z wszystkimi świętymi?

- Zaprośmy ich do nas… – siedzę i kminię, czy dobrze zrozumiałam, a mąż dodaje:

-… jeśli się zmieszczą…

14 komentarzy:

  1. :) No tak. I znicza symbolicznie w oknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. no ba! zmieszczą się wszyscy święci i jeszcze trochę ;]

      Usuń
  3. Malbork moje rodzinne miasto a teraz jestem oddalona od niego prawie 500 km :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo... ja na szczęście wylądowałam w Sztumie... Choć ciągnie mnie żeby wrócić. Może zaj kaiś czas... ;)

      Usuń
  4. hhahahahah, no rozbawiłaś mnie do łez :) chyba mąż też już zmęczony opieką nad dzieckiem, ze takie rzeczy wygaduje :DDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Śmieszny żarcik:) Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak, śmieszne dialogi z dziećmi przebijają tylko ciekawe dialogi z mężczyznami :P

    OdpowiedzUsuń
  7. No faceci zawsze znajdują proste rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam do grona obserwatorów i zachęcam do ponownych odwiedzin.

Twój komentarz pojawi się po zatwierdzeniu.
Anonimom dziękujemy.