Prawa autorskie

Wszystkie posty oraz zdjęcia oznaczone znakiem "okiem-mamy-mlodej.blogspot.com" oraz "Radość i partyzantka" są moją własnością. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie (w całości lub części) bez mojej zgody. W przypadku nieuszanowania praw autorskich na podstawie art.78, art.81 Ustawy o Prawie Autorskim oraz prawach pokrewnych z dn. 04.02.1994 r. sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

Partyzanckie rozdanie

Tak jak wspominałam miesiąc luty, to miesiąc w którym Radość i Partyzantka obchodzi pierwsze urodziny. Z tej okazji przygotowałam dla Was niespodziankę. Wiosenną i bardzo kobiecą. Zapraszam!



Tak tak, jesteśmy tu z Wami już rok! Czas leci obłędnie, choć jeszcze nie dawno pierwsza rocznica wydawała mi się tak odległa. A jako że w lutym część z nas już wzdycha do wiosny i cierpi z powodu chłodu i mrozu, postanowiłam że nagroda będzie bardzo wiosenna. A więc…

Czy jest tu jakaś pani, która miałaby ochotę przygarnąć zieloną dzierganą torebeczkę?



Torebka zrobiona ze zpagetti  (przeze mnie oczywiście ;) ), o wysokości 25 cm i szerokości 30 cm. Jak na tak malutką bardzo pojemna. Bez podszewki.

Co zrobić by mieć szansę na zdobycie wiosennego cudeńka?

1. Przygarnijcie baner konkursowy u siebie na blogu :)

2. Jeśli nie prowadzisz bloga – udostępnij link do konkursu na facebooku  :)

3. Pozostaw po sobie ślad w postaci komentarza pod urodzinowym postem

4. Konkurs będzie ważny, gdy chęć udziału zgłosi min. 10 osób

Ważne jest, żeby pozostawić po sobie ślad, dzięki któremu będę mogła dotrzeć do zwycięzcy. Dlatego też anonimowi muszą się podpisać adresem e-mail.  

Jeśli ktoś ma ochotę dołączyć do obserwatorów – zapraszam serdecznie.

Zabawa trwa trzy tygodnie od dziś, tj. do 26.02.2014r. Wyniki podam do 28.02.2014.

To, kto chętny? ;)

6 komentarzy:

  1. Ale cudo! Ty zdolna jesteś, Kobieto :))
    Zaraz umieszczę banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cóż za zmiany:) marzą mi się takie na moim blogu, ale kompletnie nie wiem, co i jak.

    OdpowiedzUsuń
  3. ta torebka jest przepiękna:) bardzo mi się podoba, jest Moją inspiracją na wiosenne spacery po gdańsku:) bardzo bym chciała ją wygrać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ochhh dopiero dzisiaj zobaczyłam, kiedy trafiłam do Ciebie na główną z nowym postem. Szkoda, że nie zauważyłam wcześniej bo torebka jest super. Uwielbiam dziergane rzeczy:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam do grona obserwatorów i zachęcam do ponownych odwiedzin.

Twój komentarz pojawi się po zatwierdzeniu.
Anonimom dziękujemy.