Prawa autorskie

Wszystkie posty oraz zdjęcia oznaczone znakiem "okiem-mamy-mlodej.blogspot.com" oraz "Radość i partyzantka" są moją własnością. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie (w całości lub części) bez mojej zgody. W przypadku nieuszanowania praw autorskich na podstawie art.78, art.81 Ustawy o Prawie Autorskim oraz prawach pokrewnych z dn. 04.02.1994 r. sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

Rozmowy cenzurowane

Kiedy dziecko ma popołudniową drzemkę, rodzice mają czas wolny. Nie często zdarza się, że jest to prawdziwy czas wolny. Wczoraj tak się zdarzyło. W prawdziwym czasie wolnym ojciec skacze po kanałach telewizyjnych. I wynajduje tam róże różności…

W tym czasie matka siedzi przy komputerze i uparcie wybiera materiał na tipi dla syna. Robi to już niemal cały dzień, skoncentrowana na szlaczkach, wzorkach, zwierzątkach… kątem oka i ucha rejestruje to co wyświetla się na ekranie telewizora.

Polsat, “Interwencja”, reportaż o facecie który ma na koncie 9 czy 11 prób gwałtu. Matka słyszy jak kobieta której twarzy nie widać relacjonuje, jak uniknęła gwałtu: “(…) zaczęłam się z nim szarpać, odepchnęłam go, krzyknęłam że zgłoszę to na policję (…)” Mózg matki uszkodzony ciosem w nos, gdzieś w zakamarkach analizuje zasłyszaną informację. Mija chwila…

- To słaby gwałciciel, że policji się przestraszył… – mruczy matka do szlaczków, wzorków, zwierzątek…

***

Mija pierwszy szok, ojciec i matka przyswoili (i oswoili) wypowiedź jaka padła z ust matki. Ojciec wraca do skakania po stacjach telewizyjnych, matka do wzorków i zwierzątek. Po chwili odrywa wzrok od komputera, zerka w telewizor

- Dlaczego przełączyłeś? Posłuchamy dalej?

- Tak – odpowiada ojciec z kamienną twarzą – może gwałciciel będzie lepszy… 

4 komentarze:

  1. To wszystko z przepracowania ;))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, no nieźle. Matko, skąd Ty takie teksty bierzesz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten akurat był poza kontrolą mojej przyzwoitości ;) Jedyne wytłumaczenie jakie mam na swoją obronę, to cios w nos od dziecka ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam do grona obserwatorów i zachęcam do ponownych odwiedzin.

Twój komentarz pojawi się po zatwierdzeniu.
Anonimom dziękujemy.