Prawa autorskie

Wszystkie posty oraz zdjęcia oznaczone znakiem "okiem-mamy-mlodej.blogspot.com" oraz "Radość i partyzantka" są moją własnością. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie (w całości lub części) bez mojej zgody. W przypadku nieuszanowania praw autorskich na podstawie art.78, art.81 Ustawy o Prawie Autorskim oraz prawach pokrewnych z dn. 04.02.1994 r. sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

Żałoba

Od piętnastu minut siedzę i zastanawiam się jak zacząć pisać. Bo czuję potrzebę napisania. Ale nie wiem jak ubrać w słowa pustkę którą czuję. Jak zdefiniować tragedię, jakiej jestem świadkiem pośrednim od niedzieli, a dziś byłam bezpośrednim. Jakich słów użyć, by nie brzmiało to płytko, banalnie czy nijako.

Bo ból przyjaciela jest moim bólem.

Przez okres liceum, niemal dzień w dzień żyłam z Olą. Więc siłą rzeczy, zawsze byłam obok Jej rodziny. Od niedzieli płaczę z Olą i Jej rodziną. Bo kiedy rodzice chowają dziecko, żona – męża a bracia brata, zmarłego śmiercią nagłą i tragiczną, pozostają tylko łzy.

Ból.

Żal.

Pustka.

W sercu matki zostaje dziura.

Serce ojca zamiera i już nigdy nie bije tym samym rytmem.

Część serca żony spoczywa w ziemi, obok męża.

Serce braci przeszywa ból. I zostaje.

Morze łez, armia uścisków, tysiące wyszeptanych modlitw. Miliony wykrzyczanych w myślach próśb i błagań. Nic nie ugasi cierpienia.

Nic.

Płakałam dziś z przyjacielem. Trzymałam Olę w ramionach, i jedyne czego pragnęłam to odjąć Jej bólu. Podzielić go na pół.

Byłam świadkiem rozdzierającej rozpaczy. Czarnej i otępiającej.

Klęczałam w kościele, trzymając Olę mocno za rękę. I w duszy modliłam się.

Odejmij Im bólu. Wszystkim.

Daj ukojenie i spokojny sen.

Siłę, by przeżyć następny dzień.

Odejmij Im bólu.

2 komentarze:

  1. Smutne to bardzo. Szczerze jej współczuję. Biedna Przyjaciółka. Sama się poryczałam... Jestem z Wami w Waszym bólu...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam do grona obserwatorów i zachęcam do ponownych odwiedzin.

Twój komentarz pojawi się po zatwierdzeniu.
Anonimom dziękujemy.