Prawa autorskie

Wszystkie posty oraz zdjęcia oznaczone znakiem "okiem-mamy-mlodej.blogspot.com" oraz "Radość i partyzantka" są moją własnością. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie (w całości lub części) bez mojej zgody. W przypadku nieuszanowania praw autorskich na podstawie art.78, art.81 Ustawy o Prawie Autorskim oraz prawach pokrewnych z dn. 04.02.1994 r. sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

Pierwszy pachoł

Tak naprawdę przymierzając się do tego tekstu, w głowie mam całą stertę niecenzuralnych słów... co prawda można było się spodziewać tego, ale mimo to porażka jest wielkim rozczarowaniem. Tym bardziej że pokonał mnie... pachoł! Pierwszy raz w życiu oblałam egzamin. Szanowni państwo, to co przeczytacie za chwilę, zdecydowanie nie nadaje się na blog o rodzicielstwie:

Śmierć wszystkim pachołom tego świata!

Stoi sobie taki, ze niby nie ruchomy, że niby nic. A to sterowane dziadostwo pod koła wskoczy, o karoserie zaczepi – egzamin obleje...
Czy muszę mówić, ile razy dziś odmieniałam słowo pachoł ?

Na pocieszenie pozostaje mi fakt, że następnym razem – jak spotkam – to zagryzę... przejechać już przejechałam...


Synku, mama trochę później zabierze Cię na przejażdżkę... ;)


 

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam do grona obserwatorów i zachęcam do ponownych odwiedzin.

Twój komentarz pojawi się po zatwierdzeniu.
Anonimom dziękujemy.