Prawa autorskie

Wszystkie posty oraz zdjęcia oznaczone znakiem "okiem-mamy-mlodej.blogspot.com" oraz "Radość i partyzantka" są moją własnością. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie (w całości lub części) bez mojej zgody. W przypadku nieuszanowania praw autorskich na podstawie art.78, art.81 Ustawy o Prawie Autorskim oraz prawach pokrewnych z dn. 04.02.1994 r. sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

Geny

Nie od dziś wiadomo, że Matka z Ojcem czasem uszczypliwości rzucają między sobą. Niektóre z nich zdarzało się udokumentować i w tym miejscu. Nie ma co ukrywać, że dość często ostatnia szpilka należała do Matki... więc i Matka się doczekała.

Ojciec siedzi przy komputerze, duma nad papierami. Matka po raz kolejny zażegnuje pożar, łagodząc wybuchowy charakter Szymona. Kiedy zamierzony efekt osiągnęła, wchodzi z westchnieniem do kuchni...

- Biedne dziecko... dostało najgorsze geny, jakie mogło dostać – podsumowuje wygraną
- Nooo.. - z kamienną twarzą odzywa się Ojciec - plus moje... 

4 komentarze:

  1. Ja nie mogę normalnie ! Uwielbiam Te Wasze uszczypliwości :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je lubię. Czasem poprostu inaczej się nie da... ;)

      Usuń
  2. Tak to już bywa z mężczyznami:) Mój mąż też mi tak dogryza gdy nam Ala dokazuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba znosić to z kamienną twarzą ;) i tak wiadomo że to co dobre dzieci mają po swoich mamach ! ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam do grona obserwatorów i zachęcam do ponownych odwiedzin.

Twój komentarz pojawi się po zatwierdzeniu.
Anonimom dziękujemy.