Prawa autorskie

Wszystkie posty oraz zdjęcia oznaczone znakiem "okiem-mamy-mlodej.blogspot.com" oraz "Radość i partyzantka" są moją własnością. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie (w całości lub części) bez mojej zgody. W przypadku nieuszanowania praw autorskich na podstawie art.78, art.81 Ustawy o Prawie Autorskim oraz prawach pokrewnych z dn. 04.02.1994 r. sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

Fistaszkowa Rozdawajka

O swojej małej firemece, szyjącej dla maluchów opowiadałam tu.  Swoja  pasję do szycia również nie raz opisywałam na Partyzantce. Dziś chciałam Was  zaprosić do Fisatszkowej rozdawajki. 
Do zdobycia są oryginalne nagrody: 

  1. Patchworkowa poduszka
  2. Mufka do wózka 
  3. Poduszka chmurka. 
Co trzeba zrobić? 
Kliknąć w poniższe zdjęcie, zalogować się do facebook'a i wykonać zadanie konkursowe.
Zapraszam serdecznie! :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam do grona obserwatorów i zachęcam do ponownych odwiedzin.

Twój komentarz pojawi się po zatwierdzeniu.
Anonimom dziękujemy.