Prawa autorskie

Wszystkie posty oraz zdjęcia oznaczone znakiem "okiem-mamy-mlodej.blogspot.com" oraz "Radość i partyzantka" są moją własnością. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie (w całości lub części) bez mojej zgody. W przypadku nieuszanowania praw autorskich na podstawie art.78, art.81 Ustawy o Prawie Autorskim oraz prawach pokrewnych z dn. 04.02.1994 r. sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

Kto szuka, ten znajdzie

Ostatnio coś się zmieniło. Matka szaleje, i choć w tygodniu nie ma jej w domu, w weekendy nadrabia. A to ciasto upiecze, a to mięso na chleb... a to zarządzi sianie warzywek i ziółek. Sama była w sklepie i nasionka wybrała. Tylko mobilizacji brak w narodzie...

Więc wstaję w niedzielę, ogarniam sytuację i .... szukam nasion rzodkiewki i szczypiorku które kupiłam. Szukam i szukam znaleźć nie mogę. Aż w końcu w akcie desperacji pytam Ojca: 

- Gdzie są nasionka które kupiłam? - jednak Ojciec niewzruszony, przy śniadaniu wskazówkę marną daje:
- W szufladzie muszą być...
- Nie ma!

Szukam dalej zostawiona z problemem. Po dość długim czasie w końcu triumfalnie rzucam paczki na stół.

- O widzisz! Znalazłem! - Mówi Ojciec, uśmiechając się pod nosem i żując wiosenną kanapkę
- Ty?! - Odpowiada Matka, uradowana - Ty jeszcze nigdy w życiu nic nie znalazłeś! Poza mną! 


2 komentarze:

  1. Dawno mnie tu nie było, jaki synek już duży! Zapraszam do siebie ponownie;-)
    http://silencemiko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam do grona obserwatorów i zachęcam do ponownych odwiedzin.

Twój komentarz pojawi się po zatwierdzeniu.
Anonimom dziękujemy.